MotherQueen mehtap92 normalde 10-15 güne süt çekilir. Ama kişiye göre değişir. Kesilmezse ilaçla kesiyorlar
mehtap92 Ozgeee35 busrasahin45 MotherQueen ilk 3 gün aşırı rahatsız etti hatta böyle çok az rahatlayana kadar elle sağdım nane falan koydum hep adaçayı içiyorum 1 haftam dolmadı henüz ama bekliyorum gitmesini hala 🥺
mehtap92 MotherQueen en çok ondan korktum zaten su içmiyorum nerdeyse sıvı alımını azalttım adaçayı içiyorum ya da ne bileyim yine artıracak şeyler yemiyorum vs kaldım arada geçen cuma en son emzirmiştim 🥺
mehtap92 Feyyyzza onu da istemedim ya ne bileyim sonra sorun olur falan diye. Duşa bile girmiyorum şaka gibi bekliyorum bitsin bu süreç diye 😢
MotherQueen mehtap92 çok az az sağ canım. Yoksam kaçınılmaz son. Birde soğuk kanalları daraltırmış buz uygulayabilirsin havluya sarıp
mehtap92 MotherQueen evet evet buzlukta lahana var sürekli ondan koyuyorum Allah affetsin tiksindim iyice lahanadan 🥺
MotherQueen mehtap92 🥲 canım benim ya,135422 kere mastit olan biri olarak benimde memişler sızladı şuan 🌝
mehtap92 MotherQueen aynı bende öyleydim zaten o yüzden 19 aylık oldu sonlandırmaya karar verdim ikimizde yorulduk gerçekten 🥺🥺
mehtap92 MotherQueen ilk 3 gün çok çok zorlandım aşırı ağrımaya başlamıştı o zaman 3. Gün sonunda biraz elle sağdım şuanda ara ara ağrıyor ama ilk günkü kadar zorlamıyor Buda bir süreç deyip geçmesini bekliyorum
mehtap92 Ben süt gelir korkusuyla duşa girmiyorum doğru mu yapıyorum iyice sıkıldım 😕 busrasahin45 MotherQueen
mehtap92 busrasahin45 makine vakum yapıyor daha çok süt üretimi olur. Elle sağım önerilir bu dönemde ve mastit döneminde
busrasahin45 mehtap92 ben lansinoh 2 Li makinamla sağdım sütüm oluk oluk akıyodu o kadar çoktu anında kestim 3 günde