PoyrazEge mama mı veriyorsunuz öyleyse tadını beğenmiyor olabilir doktora gitmeseniz bile yazın bir onun bir önersi olacaktır kilo alımı nasıldı peki oda önemli benim kızım sma kullandı bir ara açlıktan ağlıyordu ama 30 cc bile içmedi sonra bebelac gold denedik üç saate olmadan 90 cc içiyordu mama veriyorsanız belki tadını sevmemiştir