Merhaba hanımlar, biliyorum bu alerji postundan bir sürü var ama aradığımı bulamadığım için ben de açıyorum.Biraz uzun olucak şimdiden kusura bakmayın 🤗 ben İstanbul’da oturuyorum ve gittiğiniz hastane veya doktor önerilerinizi istiyorum
Oğlum 10 günlükken yüzünde sivilce tarzı şeyler çıkmaya başladı pütür pütürdu doktora sorduk normal dediler
14 günlükken kakası mukuslu ve dolu dolu kanlı gelmeye başladı her gazını yaptığında çığlık çığlığa bu arada, Göztepe şehir hastanesine acile gittik ve makatinda çatlak olduğunu soylediler daha çok küçük olduğu için küveze alıp tedavi uygulamaya başladılar dört gün sonra taburcu oldu ama kanama devam ediyordu cocuk cerrahisine göründük ve içten olduğunu düşünüyorum dedi gastroenterolojiye gitmemi istedi oraya gittik süt alerjisi olabilir dedi alerjiye yönlendirdi alerji bölümüne gittik ve diyete başlattılar beni dana eti süt ve süt ürünleri, yumurta içeren hicbirseyi yememeye başladım ve 3 haftalık diyetimin ardından deri testi yapıldı sonuç negatif fakat bütün alerji belirtilerini yaşıyoruz ve diyetteyken balık yemiştim ve kakasında yine kan görmüştüm bu yüzden 15 Mart’ta tekrar deri testi olacak.
Fakat burda ki okuduklarıma göre deri testinde yanılma payı oluyormuş, sizler nasıl farkettiniz ve ne tür testler yaptırdınız hangi hastaneye doktora gittiniz memnun kaldınız mı ?
Ve en önemlisi neler yiyorsunuz canım çok fazla çikolata olur cips olur abur cubur çekiyor kısaca bunlarda yediğiniz markalar var mı?