İmkanın varsa medova hastanesinde doğum yapmanı tavsiye ederim 🙏🏻 Harika bir hastane temiz düzenli tertipli insanlar çalışıyor odaları geniş ferah ve dahası çok ilgililer. Rabbim 15 Temmuzda doğum yapanlara sabır versin cidden insan gibi davranmıyorlar bence. Gebe okuluna katılmıştım sadece Elif Ebe var o çok iyi ona denk gelirsen eğer şans. Ben medovadan çok memnun kaldım