Kubra16 her doktorun farklı söylediği gibi her pedagogun da kendi düşüncesi var tabiki instagramda Adem güneşin profilini bir ziyaret etmenizi öneririm, çocuk anneye ne kadar yakın olursa özgüveni o kadar gelişir, ayrı odada minicik bebek korkar, beşikler bile önerilmiyor. Annenin yanı en sağlıklısı anne yanı olmazsa anne yanı beşik, ben hep bu düşünceyi savunurum. Sizin kendi düşünceniz tabi ayırabilirsiniz herkesin hayat standartları farklı