Herkese merhaba, bebeğim doğduğundan beri sağ göğsümden daha az süt geliyor tam dolgun sert olmuyor ya da çok nadiren öyle oluyor. Sağa taktığım göğüs pedi akan sütten aynı gün doluyor mesela ama sol göğsümden 80 ml süt sağarken sağ göğsümden anca 50 ml sağıyorum. Bu durum 2 aydır böyle bende geçtiğimiz gün bebek emdikçe süt artar diye 2 kere sağ 1 kere sol olacak şekilde emzirmeye başladım kendi kafama göre ve göğüs ucum yara oldu galiba görünürde çatlak yok gibi ama çok sızlıyor ve kanamaya başladı artık. Pompanın emiş gücü daha az olduğundan pompayla sağıp öyle veriyorum çünkü bebeğim bir kere çektiği an kanamaya başlıyor hemen, pompada öyle olmuyordu ama bu akşam sağdığımda pompa da kanattı. Sağdığım sütün hepsini dökmek zorunda kaldım kanlı olduğu için ona da içim acıdı. Doğumdan sonraki ilk 10 gün göğüs ucu çatlağı olmuştu ama o kenarlardaydı tam süt gelen yerde birşey olmamıştı hiç şimdi tam süt gelen yer kanıyor normal mi onu da bilmiyorum aranızda bu durumu yaşayan var mı? Ya da kantaron yağı, göğüs ucu kremi ve zeytinyağı dışında önerisi olan var mı geçmesi için?