Siem23 anladım canım, eve gidince sık sık emzirirsiniz ve aksamda bir kere sagım yapıp bırakırsınız. sabah da emzirip gidersiniz, Çalısma sartlarınız iyi gibi okudum, haftasonu günde 2 kere düzenli sagım yapıp zamanla sagımı arttırın, bebeği de sık sık emzirin. Süt varken mama ihtiyacınız olmayacaktır.