Shaliya Hosgeldin ben ben ben uyutmak için değil de durdurmak için diyeyim bebeğim hep kucakta olmak ve hoplanmak istıyor e haliyle dayanılmaz halde yoruluyorum arabasına koyup evde dolanıyoruz 😅
Gzde1 Hosgeldin beeenn çok sever oğlum bebek arabasını dışarıya çıkalım 5 dakikada falan uyur odasında bebek arabası görsün binmek istiyor naısl ağlıyor 1 haftadır bebek arabasında uyuyoruz