Merhaba ben de sigara kullanıyorum ve emziriyorum. Hamileliğimde bırakmıştım ama daha sonra çok stresliyken tekrar başladım. Vicdanım da hiç rahat etmediği için sürekli araştırmıştım. Günde 3-5 tane ancak içiyorum. Önce emziriyorum sonra içiyorum. İçtikten sonra mümkünse 72 dk emzirmemek gerekiyormuş diye okumuştum. O sürede nikotinin sütteki etkisi kayboluyormuş. Bir de üzerime sinmesin diye mont falan giyiniyorum. Sonrasında da dişlerimi fırçalayıp ellerimi yıkıyorum. Bebeğim 11 aylık zaten ek gıda falan alıyor o sürede de emzirmek için 1 saatim falan oluyor. Ben içimi böyle rahatlatıyorum. ☺️