Lina_123 Kızlar kızım 3 aylıkken olmuştum ilk adetimi bi daha olmadım şuan 6 ay 12 günlük adet oldum biraz da olsa kilolarımdan gider mi acaba çok merak ediyorum 😂Allah aşkına azıcık sevindirin şu garibi
karabocuk Lina_123 oğlum 10 aylık olmak üzere ben hiç adet görmedim. bşr seneyi geçerse doktora gitmem lazım böyle benim gibi olan var mı acaba
Mavilii karabocuk Benim oğlan da nerdeyse 11 aylık olacak bende hala adet olmadım acaba bi sıkıntı mı var bilmiyorum. Emziriyorum ondan mı olmuyorum acaba die düşünüyorum. Doktorum öyle demişti emzirme dönemlerinde bazı kadınlar adet görmezler. Eğer uzun süre adet görmezseniz korkmayın emzirdiginiz için görmezsiniz demişti ama yinede insanın aklımda hep bi şüphe kaliyo neden olmuyorum acaba die düşünmekten kendimi alikoyamiyorum
Tuba Annis-ogul ben üstüne hamile kalıp 25kg da öyle aldıydım ama çok şükür hem ilk hem ikinci gebelikte ki kiloları hep verdim geri😃
kckkz- Lina_123 adet olunca şişkinlik gidiyo cidden bende hissettin kg verdiğini ve çok yiyorum 3ay sonra oldum bende
Annis-ogul Tuba 9hh masalalh helal olsun sana yaa .Bn 12 kilo aldım ama hâla 3 kilo fazlam var ve sıkilasmak istiyorum bebedwn firsat kalıp spor da yapamıyorum
karabocuk Mavilii aynı endişe bende de var insanlar kırkım cıkınca oldum yazıyor sasırıyorum. oğlum bir yasını doldurana kadar beklemekten yanayım olmazsa doktoruma gidecegim sizde peşini bırakmayın derim. evet emzirirken adet olmayan da var bizim gibi
M-MerveU Benim bebeğim de beş aylık oldu, hala olmadım :) olmak mı daha iyi olmamak mı bilemiyor insan. Hamilelikle beraber 14 ay olmuş. Hey gidi hey.
aydannnn Lina_123 Ben doğumdan sonraki ay hemen olmaya başladım adet. Ve gerçekten siskinlikte gidiyor kilolarda gidiyor zamanla 😊
Mavilii karabocuk aynen bende öyle yapmayı düşünüyorum. Eğer 1 yaşına kadar olmazsm o zaman gidicem. Içim içimi yiyor. Bi sıkıntı mı var acaba die düşünüp duruyorum. Bende 40 i çıkasıya adet görenlere şaşırıyorum. Bizde.mi sıkıntı var bilemedim
karabocuk Mavilii allah korusun bir umarım cocuklarımız bir yasına varasıya bizde düzene girmiş oluruz 🙏🏻