Azsekerlikahve merhaba. Bahsettiğiniz şeyler mamadan kaynaklı bende oglum dogdugundan beri sma kullandım cok memnumduk ta ki değişene kadar (gri kapak) kutuda aynı içerik yazıyor değişen birsey yok. Ben kıyasladım cunku Sadece ambalaj değişti diyorlar ama ben buna inanmıyorum cunku o gri kapak benim oğlumu mahvetti. Zor uyuyordu, cok gazi oluyordu, geceleri sancıdan uyanıp ağlıyordu vs vs derken 5 aylıkken mamayı bıraktık biz tamamen. Zaten gece uykusuna yatmadan veriyordum sadece. Gri kapak hakkında burda cok post açıldı. cok anne gri kapaktan şikayetçiydi. Kabiz/İshal olmus hep çocuklar. Simdi mamalara bakacak olursakta SMA diğer mamalara göre iyi bi mama içerik olarak bijolojik temiz. Nestle ürünü Hollanda markası yanı ben güveniyorum ama iste malesef mama değişikliği iyi gelmedi. Kimiside bisey farketmedik diyor. Sürekli mama değiştirmekte iyi degil Buda cocugu rahatsiz eder. Sizin çocuğunuz ne kadarlık ve ne zamandan beri sma kullanıyorsunuz?