bus00 Bu kitaplardan memnun musunuz? Almama gerek var mı? Ve 2. El satan olursa bi düşünmek istiyorum
Slymncnsuns bus00 bende var canım düşünürsen satabilirim kızım 25 aylık kullanmıyorum ama ilk ek gıdaya geçişte baya kullandık güzel tarifler vardı
Ada54 bus00 bence almana gerek yok canım instagramda ek gıda konusunda paylaşım yapan sayfaları takip edip faydalanabilirsin.Ben aldım ama belli bir süre sonra kullanmadım .
bus00 Prensesannesi15 kitap isimleri birini iki kez yazmışım bir problem mi oldu sizin için ne rahatsız etti başlıkta?
Mervea bus00 çokta alınması gereken kitap değil int tarif çok ben aldım yüzüne bile bakmadım oğlum ara ara alıp bir kaç sayfasını yırtı
Mommy_Tugsa Mom104 bence genel kültürlük bisey değil ama siz bilirsiniz 🙄 kullanmayan duymamıs , bilmiyo olabilir normal bisey
elmaliturtam bus00 ben aldım inan kitaba hiç bakılmıyor üçüde var ama hala elim internetten bakmaya gidiyor dolabın üstünde duruyorlar. İnstagram, Facebook ve burda öyle güzel telefler var ki İnan gerek yok. Alınmasa da olur tarif kitapları.
Arasannesi bus00 3 kitap da bana başlangıçta da cok yardımcı oldu ve halada kullanıyorum bebegım 12 aylık.kekler,soslar,krakerlerden başlangıçta yiyeceği püreler,çorbalara kadar her tarif var
zeynep_2020 O Kitaplar elinde olsun kimseye ihtiyaç duymuyorsun o kadr korkuyordum ki ek gıdadan ne vericem nasıl vericem ne zmna kadr netten bakacam diye onları aldım ben ikisini aldım resmen hayat kurtarıcı her anneye tavsiyem kesinlikle almalılar 👌
BaraninAnnesi zeynep_2020 yaa..? tarifler nasıl peki? Ben boyle bi kitap almayi düşünmüyordum ama yorumunuzdan sonra düşünmek istiyorum bizde yeni yeni ek gıdaya geçiyoruz belki daha tam geçmediğimiz icin düşünmedim hiç. Ama bazen bende kaygılanıyorum her gun ne yapacam ne yedirecem diye 🙄
zeynep_2020 BaraninAnnesi tarifler harika tecrübesiz bir anne için inanılmaz güzel ne istersen var orda hiç bilmediğimiz harika bebek tarifleri herşeyin tarifi kesinlikle alın bana dua edersiniz hem bebeğine ne zararlı ne değil hepsi yazıyor hangi gıdayı kaçıncı ayda vermen gerekiyor hepsi var doğru bilinen yanlışlar yanlış bilinen doğrular en azından bebeğini sağlıklı beslemiş oluyorsun ben iki setini aldım “ bu çocuk aç” “ açıkınca yer” yetiyor. İşk tadım açıkınca yerle başlıyorsun orda ilk tadımlar var sonra diğerinde harika kahvaktılar kemik suyu yapma tavuk suyu peynir suyu bebe bisküvisi neler nler ..