ZBadee emzirme danismanlari( facebook grubunda) wee oneroyor. Aventin yedek ucu da suluk fiyatına yani yirtilinca yeni uc yerine uclu suluk aliyorsunuz bi de bu acidan bskalim. Tommie tipe kullaniyorum. Biberon emzik hepsi avent olmasina rağmen. Ki yakinda 6 aylik olacak yeni emzik gereki philips eczacibasi ortakligi sona erfigi icin bulunamiyor. Bir kac sitede var pjilips ultra air erkek emzik ve 180 tl en uygunu:( soylemek isyedigim fiysti değil. Wee cok oneriliyor ama denemefim