esenerd dün ilk kez verdim ilacı işe yaramadı öyle malesef bugün kontrolü vardı götürdük kabızlık için bikerelik lavman verdi yaptık yavrum nasıl duruyomuş öyle bilmiyorum😞 Popoda çatlak oluşur diye krem verdi her gün sürücem başka bir bağırsak düzenleyici verdi bakalım inşallah işe yarar yani çünkü zeytinyağı incir kayısı avakado hepsini veriyorum kabızlık çok olunca haliyle yemekte yemek istemiyor şimdi rahatladı sanki koca bir yük kalktı