Kizlar ebekek markasi herhalde yorumlari da okudum baya begenen var cosmo sp isofi× oto koltuğu 9 18 kilo taşıma kapasitesi kulanan ve memnun olan var mi acaba bide kızlar 360 derece olmasi şart mi bide 700 tl fiyat iyi gibi oygun da kulanan lütfen soylesin bana nasil iyi mi💖