Herkese selam bebeğim 6 ay 1 haftalık yürüteçe biniyor 2 hafta oldu ama asla gidemiyor önce bi arkaya doğru 1 kaç adım gitti ama şuan içinde sadece oyuncaklarıyla ilgileniyor illa gitmesi tabikide şart değil fakat sadece meram ettim sizlerin bebekleri ne zaman yurutecle ileri doğru gitti