Alyase Benimde oğlum öle. Direk öğürerek kusturur. Hep sıvı, pürüzsüz, blendır yemek istiyor. Neler denedim, kaç doktora gittim anlatmaya kalksam roman olur. Yok önüne koy, yok eline ver, yok aç bırak acıkınca yer, yok çatalla ez. Artık deliriyodum bunları duydukça. Artık doktorumuz bile son çare terapi dedi. Farkında ne kadar uğraşıp, çabaladığımı. Kendi kendime karar verdim ve blendırı kaldırdım. Çorbalarını rendeleyerek başladım. Öğürdü, kustu, ağladı aç kaldı günler sonra kabul etti. Sonra ekmem doğradım reddetti, kustu ama alıştı. Uzun lafın kısası 21 aylık oğlum bir ay önce makarna, pilav, ekmek ile tanıştı tadını öğrendi. O kadar mutluyum ki anlatamam. Neler yaşadım. Sizi çok iyi anlıyorum. Tek çare sabır. Ben bir senedir uğraşıyorum, izlemediğim video, okumadığım yazı kalmamıştı. Doktorumuz bile zorlama illaki bigün yicek nasıl yiyorsa öle ver daha fazla beslenme reddi oluşmasın demişdi. Sizde bu şekilde pes etmeden önce rendeleyerek, sonra içine koyduğunuz şeyleri büyüterek bu şekilde yavaş yavaş deneyin. Kustukca, öğürdükçe zaman tanıyın ben hep öle yaptım. Belkide kendini yeni hazır hissetti yedi diyorum bazen. İnşallah sizde çözüm bulursunuz.