papatya33 37,5dan sonrası ateş kabul edliyormuş. Sürekli kontrol altında tutun . Eklem yerlerini ıslatın . Ve sakın sirkeli su kullanmayın . Kol bacaklarını ıslatırsanız rahatlar . Belki yarım ölçü calpol verebilirsiniz . Ben sizin yerinizde olsam öyle yapardım . Diş çıkarıyor olabilir o yüzden ateşi yükselmiş olabilir