ismihan Bebeğimin göbeği bağ düştükten sonra 15 gün aktı. Doktora götürdük 3 kere yaktı, en sonunda yeniden iple bağladı. Ucuna kan gitmeyince göbek yeniden düştü. Ve geçti zor günler çok şükür.