Kuzeyeliz kızım kolik bir bebekti ve gazlıydı oyüzden yüzüstü rahat ediyordu kokay gaz çıakrdığı için. Ben doğduğundan beri yüzüstü yatırdm gündzleri hep yanındaydım 2. Aydan snra geceleride o şekilde yattı şuan 7,5 aylık yan yada sırtüstü uyusa bile kndisi yüzüstü dönüyor o şeklde alıştı rahat uyuyor ben sorun olacğaını sanmıyorm artk kafasını kontrol edebiliyorsa