semanurozturk bana hep şu gaz yapar bu gaz yapar diye söylüyorlardı bende iyice piskolojim araştırma yapıyordum gerçektende dikkat ettim ilk zaman ama yinede gazı oldu hep. İlk iki ay çok oldu sancısı vardı hep, şuanda da gazlı bebeğim ama kendi çıkarabiliyor artık pek sıkıntı olmuyor. Zaten yediğimden değilmiş göğüs ucu deliğim cok büyük olduğundan hızlı emiyormuş çocuğum ister istemezde hava kapıyor o yüZdende gaZı oluyor🤷🏻♀️Yapcak bişsey yok büyünce iyice geçer inşAllah diye umut ediyorum.