kaymakliekmekkadayifi Kizlar bugun dogum yaptim. Sutum geldi en basta gayet guzeldi rengi akışı her seyi ama az ince bi anda sutle karisik kan geldi sonrada sadece kan geldi. Boyle olan var mi hic ne yaptiniz ?
Hohomoromu kaymakliekmekkadayifi meme ucun çatladı mi oyuzden gelmiştir muhtemelen kan çatlak yara vs oldu mu meme ucu
Byt28 kaymakliekmekkadayifi ilk haftalarda olur, hatta bebeğin kakasından da çıkar, yine de doktorunuza danışın.
Gizemm1 kaymakliekmekkadayifi benimde aynı şekilde sol göğüsümden kan geliyordu 1 hafta da geçti bana da aynı şekilde kan gelen göğüsü emzirmememi söylediler sizinde bir an önce geçer doya doya emzirirsiniz inşallah bebişinizi🌸
kaymakliekmekkadayifi Hohomoromu meme ucundan degil icinden geliyor canim onu kontrol ettim. Sagma makinesiyle sagalim dediler sutle karisik kahverengi kan geldi ama kan daha fazla geliyo.
Japonprenses Meme icindeki kılcal damarlarin catlamasiyla da olur canim yeni dogum yapmışsın ilk haftalarda görülür böyle şeyler birden bebek emerken basınç sebep olabilio
kaymakliekmekkadayifi Japonprenses ya bende oyle tahmin ettim ama asiri kan eliyo sut gelmiyodu hic komple kan geliyodu. Bebege mama verdiler bana da sagmami soylediler. Cok az sagiyorum gogus uclarim dayilmaz sekilde acıyor ve kan gelmeye basliyor zaten. Bırakıyorum . Bol bol su içmeye çalışıyorum biseyler atistiriyoum hafif hafif kraker falan. Ama nasil tamamen kandan temizlencek ki
kaymakliekmekkadayifi Byt28 hastanedeyim zaten su an soyledim sagma makinesineyle sagiyorum su an ama aciyir ve sagdikca kan artiyo. Butun iyi baslangic sutum gitti byle kanli sekilde o kadar fazla ki kan bebege icirmememi soylediler
Japonprenses doğumdan sonraki ilk haftalarda anne sütü içerisinde kan olması ve bebeğinizin bunu emmesi zararlı değildir. Ama ilk haftalar dışında emzirmenin ilerleyen dönemlerinde süte kan karışması durumunda mutlaka doktorunuza danışmalisiniz.
kaymakliekmekkadayifi Japonprenses benden direk kan geliyo du ilk 3 4 emzirmede sut geldi sonrakilerde direk kan geldi
Japonprenses kaymakliekmekkadayifi 1 haftada düzelir genelde ablama da aynısı olmustu o emzirdi bi sıkıntı olmas dediler emzirdi
kaymakliekmekkadayifi Japonprenses hafifledi kan gelme seyi ama hala geliyo bana emzirmemi soylediler sadece kan gelirse o zaman mama ver dediler kanla karisik sut olursa emzir dediler oyle yapiyorum bende su an bazen kusuyo o kani cikartiyo
kaymakliekmekkadayifi Gizemm1 bana da sadece kan gelirse emzirme ama hem kan hem sut geliyorsa mutlaka emzir dediler. Bende oyle yapiyorum. Arada mama veriyorum. Sut dolmasini bekliyorum iyice . Insallah benimde bir an once gecer rahat rahat emziririm ya