Nehirazra65 Kizlar kızım 28 aylık ve kafası daha sertleşmemis d vitaminini de bıraktım bu aylarda bunu yaşayan varmı ne yapmam gerek çok korkuyorum bişey olurmuki
Balkupum2505 Nehirazra65 canım bi doktora götür istersen. 18 aya kadar kapanmaması normal diye biliyorum sizinki baya fazla
BurcuKucuk Nehirazra65 bir doktora gitmenizde fayda var bayağı geç kalmış maalesef. D vitamini kaç damla veriyorsunuz ? Kiloya göre vermek gerekiyor acaba az mı geldi
minikurabiyem Nehirazra65 Kızım 25 aylık çok az kaldı kapanmasına ama bu zamana kadar her ay doktora götürdüm baş çevresi düzenli bir şekilde ölçüldü, d vitamini kullanmaya devam ettik. Doktor muayenesi önemli bir götürün bence içiniz rahat eder
Nehirazra65 Balkupum2505 bir buçuk yaşında gittik baktı doktor kapanmamış dedi 2 yaşına kadar d vitaminini ver dedi kullandım yinede kapanmamis
Nehirazra65 BurcuKucuk günde 5 damla önerdi doktor en kısa zamanda koturecem inşaallah kötü bişey olmaz 😔
Nehirazra65 minikurabiyem ben pek anlamıyorum belki bizimkide kapanmaya başlamıştır doktora goturecem zaten
Nehirazra65 Bilmiyorum ki 2 aydır kullanmayi bıraktım doktor belki tekrar başlatır benim arkadaşımın çocuğu 3 aylık kapanmış onunki doktor D vitaminini bıraktırdı
Nehirazra65 Teslime_deniz elimden geldiğince çıkarıyorum güneşe buralar biraz tabi haftada 2 gün falan bı saat çıkarıyorum amca