Benim kızımda 9.cu aya giricek su içmiyo aventin alıştırma bardağı var ucu çok kesik bogazına kaçırıyor zaten hepsini geri dışarı tükürüyor bende baktım gerçekten çok su geliyo biberon almıyo yinede biberonla vermeye çalışıyorum iki yudum alıp atıyor sizce alsam içebilir mi ki pipettli suluktan