Tazeanne41 Kızım 1 yaş aşısı oldu dün bu sabah 38 derece ateşi oldu ateş düşürücü verdim düştü etkisi geçince tekrar yükseldi sizlerde böyle durum olan varmı
Zekimurendebizigorecekmi Tazeanne41 evet canım ilk defa bu kadar kötü olmuştu kızım hatta ayağının üzerine bile basmak istemedi 2 gün
Sevgilimmm Tazeanne41 evet bizde iki gün sürdü ilk gün daha çoktu ateşi ikinci gün azaldi.. geçtiğimiz hafta sonu yaptırdık aşıyı
Ye2020 Kızımı yaptırmıştım ama şuan 9 yaşında hatırlamıyorum şuan oğlum 3 aylık o zaman gelmedi daha gerçi kızımda bir yaş aşısı şimdiki takvim gibi değildi ama aşının ateş yapması çok normal 1 gün bekleyin düşecektir atesi
Albayrakokur 1 yaşın aşısının adı nedir bilen varmı diğerlwrinden farkı nedir ki çocujlar çok etkileniyor
Albayrakokur Tazeanne41 bikaç çeşitte varmış olablr belki bukdr huysuzlaşması bizimde akkımızda blunsun