ECAA benimkide 3 ay 2 günlük..sanırım atak haftaları..5 gündür beni okadar yıprattıki..ağlayıp durdum her gece öyle sonlandı günümüz:/ iştahsızlığı vardı benimkininde..aç bıraktım normalde saat başı içer baktım 20 cc anca içiyor..3 saat vermedim mesela sonra kana kana içti böyle aştık biraz..ama belli olmuyor valla bi gün çok içiyor bigün reddediyor,dediğim gibi huysuz baya:(benim bebeğim emmiyor sağarak veriyorum bu arada