Fatosemirçok iyi anlıyorum sizi benim de sütüm çoktu ve çok güzel emiyordu 2. Ay aşısı öyle bir değiştirdiki bebegimi 4. Aya kadar ben de zor emzirdim kucakta gezerek, zıplayarak filan denemediğin kalmadı koluma ytırınca çıglık çıglıga kendini geriye atardı. Ben biraz geç keşfettim ama siz deneyin belki faydası olur. Meme ucu kalkanlar oluyorya şeffaf. Ondan takıp deneyin. Biberona emziğe alıştıysa eger tutacaktır. Memeyi de o şekilde.