Merhabalar. 2 gün önce sütümü sağmıştım buzdolabına koydum tüketimi çabuk olacak diye. Ama gerek kalmadı emzirebildim. Yarın 3.günü olacak sütün. Sorum şu; bu sütü buzluk kısmına alabilir miyim orada saklayabilir miyim yoksa 1 günü kaldığı için artık bozulacak mı? İnternette bununla ilgili bir bilgi bulamadım. Cevaplayan olursa çok mutlu olurum.