arifekldrm Merhabalar oğlum 8 aylık ama hala emekleme çabası yok maalesef. Hiç zora gelemiyor. Karnının üzerine çeviriyorum iki dk snra hemen ağlıyor. Öyle yürütün beni diyor hep yürümek istiyor ama ondan da belim kopuyor
Mom078 arifekldrm Daha o bel isyan edip ağlayacak 😂 ben nerdeyse 5 ay çektim hala ara ara çekiyorum emekleme yok elde tutup gezme var 11 aylık oldu
elams1 arifekldrm benim kız 11 aylıkken emekledi :) 8 aylıkken yürümeye başlamıştı tam yürümesini beklerken emeklemeye başlamıştı ;)
iki_prens_annesi_ arifekldrm 11 aydan selamlar emekleme yok yuzustu nefret eder aninda döner yada yuvarlanır tutunup kalkma yok ille elimden tut yurut diyor yani sizin icin daha erken diye düşünüyorum
AtaVeAnnesii arifekldrm oglum 8 aylik emekleme belirtisi yok yurume istegi hic yok sadece kucakta gezecek 😱
birboncukannesiiii arifekldrm belki de emeklemeden yürüyecek :) bence üstelemeyin keyfince hareket etsin 🥳