Bebeğim 3 ay 4 günlük iki aydır meme reddi yaşıyoruz o yüzden biberonla mama ve süt veriyorum ama bebeğim çok az besleniyor yemek istemiyor iki aydır kilo alımı çok az ne yapmam gerekiyor fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim beş saati aç geçirdiği bile oluyor ama ısrarla yemiyor. Sütümü sağarak veriyorum yememe içmeme dikkat ettiğim halde sütüm de azaldı bu konularda bilgisi olan anneler yardımcı olursa çok sevinirim 🙏🏻