Oğlum 4 ay 13 günlük. Atak haftası hesapladığımda 17 gündür 4.ay atağında görünüyor ama bebeğimin uykusunda ya da durumunda hiçbir değişiklik olmadı. Bizim gibi hiçbir farklılık yaşamayanlar oldu mu herkes çok zorlandığını yazıyordu? Yoksa en sonunda mı uykularda bozulmalar oluyor?