Hanımlar Merhaba bebeğim 3 aylıkken rota aşısından sonra süt alerjisi belirtileri vermeye başladı aslında ilk doğduğu Zamanlarda 1 kere kanlı kaka gelmişti ozaman başka bir dr. Alerjisi olduğunu söylemişti ama takipli olduğumuz doktoru yok dediği için önemsemedim. Rotadan sonra cocuğun alerjisi arttı. Takipli olduğumuz doktoru bırakıp. Alerjisinin olduğu doktora gittim. 1 aydır süt ürünlerinden uzak duruyorum. Diyetimi bebeğim 9 aylık olunca açıcağını söyledi yani 5 ay uzak durucam. Süre çok fazla değil mi. Sizde nasıl ilerledi süreç lütfen yardımcı olur musunuz?
teşekkürler ..