Kızlar çok gerginim sizlere sorum olacak utaniyorumda ama nolur yardım yargılamayın lütfen okuyunca ben zaten gerginim kızlar çok özel olacak ben gebeligim sorunluydu karı koca hayatımız yoktu doğum sonrası yani bu ay içinde yaşandı zaten evladıma karşı kendimi kötü hissederken sanki yalnis yapmış gibiydim şimdi eşim durumdan emin ama 10 gun gecikti doğum sonrası kirkbaşı diye bisey varmış ben ondan olmuştum yani kısacası hep doğum sonrası adet oldum ama şimdi 10 geçti nolur normal diyin stresten gidemiyorum doktora kızım daha yeni 5 aylik oldu olan varmı ole normal diyin hakkınızı şimdiden helal edin uzun oldu