Mihranimmm yenidoğan kuzenim zaten benim kızımdan 1 hafta sonra doğdu aynı hastanede doğum yaptık. Hastanenin Çocuk cerrahı bana ve onlara randevu verdi. Onlar gitmedi ben gittim bizde birşey çıkmadı onlarda çıkmaz dedi bişey götürmedi .
neyse işte 1 ay sonra orası şişti çocuğun. Öyle anladılar . Diğer kuzenimin ise farketmedik taaa ki 4 yaşına gelinceye kadar. Birgün dedim ki yenge bu çocuğun yüzü ters. Onlar da dedi ki yok onun yıllardır duruşu o (şişme falan olmadı) . Sonra hasteneye götürdüler fizik tedavi zamanı geçti direk ameliyat dediler ve ameliyat oldu yavrum benim