Merhaba güzel anneler…
Bebeğim 7 aylık oldu 68le hamile kaldım o dönemde kilo vermek istiyordum ama hamile olduğumu öğrendim kaldık öylece iyi mi 😂 85 le doğum yaptım koooccaman göbeğim vardı ayy hatırladıkça tüylerim diken diken oluyor 😁
Velhasıl şuanda 71 kiloyum öyle böyle derken gitti çoğu. Fakat hedefim 65 vee şöyle de bir durum var peşine bir kardeş daha düşünüyoruz yani emzirmeyi kesmeden devam edicem bu yüzden şok diyet yada uygun olmayan şeyleri deneyemiyorum. Son kalan kilolarda yapışıyor direniyor malum hemen gitmiyor. Varmı önerileriniz ara ara deneyebileceğim sütümede etkisi olmayacak tüyolarınız?? Hadi birbirimize önerilerimizi yazalım.
Mesela ben ara öğünlerimde tarçınlı türk kahvesi içerim tatlı istediğimi keser yanındada koca bardak su bulundururum bitirene kadar içerim bu beni 2 saate yakın tutuyor 🥳🥳🥳
Yanıtlarınızı bekliyorummmmm