Minikcasper01 yeşil kaka bence üşütmeye bağlı değil, bence diyorum çünkü kızım 7 aylık ve kontrolleri dışında evden neredeyse hiç çıkmıyoruz. Gastroentoloji takibimizde var tabi, geçtiğimiz ay bir hafta flagyl isimli antibiyotiği kullandık bir dönem düzeldi ama yine yeşile döndü. Doktorumuzla görüştük p.tesi günü gaita kültürü alınacak.
Hikayemizi çok uzatmayayım; bize şuan için konulan tanı ‘laktoz intoleransı’ , bebeğinizin de çocuk gastroentolojiye görünmesini tavsiye ederim.