Maliki boroosbaby kullanıyorum ben 30 günlükten beri kullanıyorum ergonomik kanguru. aparatsız yenidoğana uygun yapısı bebek büyüdükçe oda büyüyor ayarlıyorsun. Her yöne kullanabiliyorsun fakat 6 aydan önce dışa dönük önerilmiyo. Ben aşırı memnunum. Yapısıda çok kibar kaba değil.