sedaykn Bir video klip izledi diye vicdan yapan annelerden 4-5 saat televizyon izlemesine müsade eden annelere nasıl geldik ya ? Ben izlemiyorum 4-5 saat televizyon. Düşünsenize günde 4-5 saat çocuğunuz yok 😳 Çok fazla bu süre.
Ekran öcü annesi değilim, ev ekran dolu. Kapıya kilit vurup ormana taşınacak halimiz yok. Her şeyin bir sınırı var. Asla tv önüne koyup gitmiyorum, sadece arada eğlendirmek için 3-4dk video klip izliyoruz şarkı söylüyoruz dans ediyoruz. Her şekilde abartmasak yeter bence