elmalikurabiye ben kendimi bildim bileli adet döneminde adeta yerleri tırmalarım. Sıtma tutar, hüngür hüngür ağlar acillik olurum. Kadın doğum doktoruna gittim hiçbir sorun görünmüyor dedi. Bazı kadınların adet dönemi böyle geçiyor, eğer 3 yıl çocuk düşünmezsen tedaviye başlayabiliriz de demişti ama ben korktum ondan. Kalidren diye bir ilaç kullanıyorum adetim başlayınca. Rahim ağrıları içindi diye hatırlıyorum. Onu içince çok ağrım olmuyor. Sizde kadın doğum doktoruna bir görünün en iyisi☺️