Leyla_mehmet Kızlar 8 buçuk aylık kziim var 4 gündür atesi sürekli inip cikiyordu bugün 39.5 oldu ve serim takıldı dustu viral enfeksiyon çıktı.bebeginde olup ta atlatan var mı kaç günde atlattiniz
Leyla_mehmet Deletedmom4440 baya uzun sürmüş ya .siz de de ateş çok oldu mu halsizlik var sürekli uyukluyir bişey yemiyor icmiyor ilk cocugum tekim çok zorlanıyorum