Kızım 5 ay 3 gunluk gündüzleri bile 2 saatte bir acıkıp emiyor gece ise saat başı emiyor acıktığından degil de alıştı bence buna ben öyle düşünüyorum yani.. 2 saat olsun aralıksız uyumak istiyorum ya bu durumu nasıl aşabilirim bilgisi deneyimi olan bir anne ???