Nasıl gidiyor
Rosalinda 2 ay 12 günlüğuz ama hala lohusayim o psikolojiden cikamadim henüz
Rosalinda 48 günlük olduk alışmaya çalışıyoruz 🌸
Benbilmemanam 2 ay 13 günlüğüz bende o durumdayım anam bi bitmediii
Benbilmemanam aynı gün doğmuş kuzularımız allah bağışlasın 🧿
Benbilmemanam ne zaman geçcek yahu bugünler çok sıkılıyorum
DamlaDorukhan bitmedi valla bitecek gibide durmuyor. Bide 40 çıkınca duzelir derler
Benbilmemanam bitmek mi bence iki katına çıkıyor gün geçtikçe 😂😂
Benbilmemanam bitecek olan neymiş aceba
Zynpyln aminn sizin yavrunuzuda insallah
DamlaDorukhan kesinliklee 🤣