Kubra34 Libya Benim kızım da 2-3aylıkken o şekilde aşırı salyalıydı.Hatta dili hep dışardaydı diyebilirim😅Sonra 4-5aylarında tam hatırlayamadım kehribar aldık ve salyaları tamamen kesildi 2günde o dilde içeri girdi😊
fatmanurkantar Minikmucizemm tükürük bezleri çalışıyor artık bizde 2 ay 4 günlüğüz 10 gündür ilk köpürtüyordu az az şimdi salya oldu artık gelişiminin bir parçası diş ilerleyen aylarda doktor çok normal dedi bana önlük kullanıyorum ben göğüsü ıslanıp hasta olmasın diye o kadar
Kubra34 Libya Bogulma durumu hiç duymadım ama bilemem tabi ben 8aylık oldu hala kullanıyorum iki dişi çıktı salya hiç yok😊