Kubrasen93 burda gördüğüm kadarıyla çoğu bebekte oluyo. Kızımda da olmuştu. Vurma ısırma başlamıştı falan. Kötü anlamda değil canım. Mutluluk, sevinç, gülme ne kadar bizim duygularımızsa sinirlenmek, ağlamak da bi o kadar normal olan duygularımız. Biz sinirimizi kontrol edebiliyoruz herşeye ağlamıyoruz mesela. Ama bebekler henüz duygularını kontrol edemedikleri için sinirlendiğinde vurma, kendini yere atma veya heycanlandığında çığlık atma gibi davranışa dönüşüyor duyguları. Sen bu sinirleri 2 yaşta gör bide😂
Yaklaşık 1 senedir vurmak yok canım acıyo, ısırmak yok vs diye anlatıyorum olmuyo, kızıyorum olmuyo. Oyun sanıp gülerek oyunun arasında patlatıveriyo😁
Bi pedagogun paylaşımında görmüştüm ısırmayı engellemeyin yumuşak bi oyuncak verin beni değil bunu ısırabilirsin diyin yazıyodu. Ağlama krizleri için de aynı dikkatini dağıtmak, duygularını görmezden gelmek demekmiş. Ağlamasına izin verip sakinledikten sonra sarılıp öpüp konuşmak gerekirmiş.