Bebeğim 3aylık oldu bugün , cildinde döküntüler vardı doktor egzama dedi, süt ürünlerini tüketmiyorum diyet verdi 15günlük . 15 günümüz doluyor ama döküntüler geçmedi gibi ,alerji testi yapılacak galiba 😒 alerji testi yaptıran var mı bebeğine , nasıl bi süreç , zor mu ağrılı mı merak ediyorum .?😕😢