HilalElvinEbrar o dönemlerde benim kızımda öyleydi sonra vitamin damlası vardı tatlı onu severek içiyordu kendi hüp diye çekiyordu sonra birgün onla denemek istedim mamanın tadına alışsın diye çok güzel çekti içti 2 gün öyle denedim mamaya alışınca tekrar döndük biberona.ben öyle geri döndürmüştüm fikir olsun canım☺️