Demet_k Arkadaşlar bebeğimin göğsünde şişlik var inmedi hala 6 ayını geçti. Doktor dokunmayın geçer dedi. Sizde de varmı bu durum merak ettim
Mom088 Demet_k bizdede vardı doktor büyüme hormonu zararı yok geçer zamanla dedi. Her muayenede kontrol ediyor . Korkmayın dokunmayın da