merhabalar kızlar kızım 4 aylık meme reddi yaşıyorum bebelac gold 1 aldım aç kalmasın en azından bu süreç geçene kadar diye ama mamayı hazırladım çok kötü kokuyor bundan 1 ay önce de aptamil almıştım o da kötü kokuyordu bozuk diye vermemiştim bu mamalar hep mi kötü kokuyor yoksa aldığım mamalarda mı sıkıntı vardı yoksa bende mi sıkıntı var lütfen bilen varsa yardımcı olur musunuz.