Olayi özet geçeceğim kızlar. Benim annem benimle yaşıyor, ara ara problemleriniz oluyor ama takılmıyorum. Dün kizimin doğum günüydü neyse kayinvalidemler geldi memleketten dayimlar da vardı aile içinde ufak bi yemek yiyelim pasta keselim dedik. Ama annem onu oraya koy, şunu şöyle yap yok çayı erken koydun gibi ufak tefek şeyleri bana söyledi ben de milletin içinde neden yapıyor diye bozuldum. O an bi sey demedim, az önce de kizimi oynatirken fark etmeden parkeye sırt üstü düşürdü kafayı çarptı. Dikkat etmediği için dünden de dolu olduğum için epey soylendim. Televizyon izlemesen olmuyor mu onun için düşürdün falan dedim. O da üzüldü, ağladı da. Hem çok üzüldüm hem de kafam karışık açıkçası, hayatıma çok müdahale ediyor bazen bu beni sinirlendiriyor sanirim. Sizce ne yapayım, nasil davranayim??