Bebeğim 4 aylık ve Boğazlarında sanırım enfeksiyon var. Ateş öksürük yok çok şükür keyfi de iyi ama cıvıldayan kızımın sesi çıkmıyor boğuk boğuk yarın da geçmezse doktora götürücem. Buraya da yazmak istedim bebeğinizde bu durumları yaşayanınız var mı doğal yöntemlerle geçirdiniz mi. Hastanede ilaç yüklemelerinden çekiniyorum. Tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz